ثبت سفارش

۱- درصورتی‌که محصول خریداری‌شده توسط کاربر، به‌صورت مشاهده ای باشد، کاربر می‌تواند از بخش پروفایل کاربری به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشد. همچنین ایمیلی نیز که حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود می‌باشد به آدرس ایمیلی که خریدار ثبت کرده است ارسال می‌گردد. در صورت عدم دریافت ایمیل تایید خرید، حقی از خریدار در خصوص دسترسی به محتوای خریداری‌شده زایل نمی‌گردد.

۲- زمان تحویل آموزش ها بلافاصله بعد از پرداخت هزینه در حساب کاربری می باشد.

۳- درصورتی‌که تراکنش کاربر ناموفق باشد و وجهی از حساب کاربر کسر گردد، مبلغ کسر شده به‌صورت خودکار از طرف بانک مربوطه ظرف ۷۲ ساعت مسترد خواهد شد.

۴- درصورتی‌که کاربر در پرداخت اشتباهی انجام دهد، مانند آنکه یک محصول آموزشی‌ای را بیش از یک‌بار به سبد خرید اضافه نماید، باید درخواست خود را مبنی بر استرداد وجوه اضافی به شرکت مدیر سبز اعلام دارد. از زمان اعلام کاربر به شرکت مدیر سبز، وجوه مربوطه حداقل از ۷۲ ساعت بعد و فقط به همان حسابی که خرید از آن انجام‌شده مسترد خواهد شد. در صورت بروز اشتباه در خریدهایی که به‌صورت کارت به کارت انجام می‌شود نیز همین حکم جاری است.

۵- اگر براثر اشتباه سایت، محصولی موجود اعلام شده باشد درصورتی‌که موجودی آن صفر باشد، سایت این حق را دارد تا سفارش را باطل نماید.

۶- اگر بر اثر اشتباه، قیمت محصولی کمتر یا بیشتر اعلام شود، سایت می‌تواند خریدهای قبلی را باطل نماید تا ثبت سفارش با قیمت اصلی انجام پذیرد.